poniedziałek, 23 listopada 2015

Koniec bloga. Dziękuję za słowa.

Witajcie,
nie ma mnie tu już od dłuższego czasu, a dalej dostaje sporo maili z zapytaniem o kubeczki. Muszę powiedzieć, że nie zajmuję się już malowaniem na porcelanie i bardzo dziękuję za zainteresowanie i miłe słowa, które naprawdę dają fajną moc:).
Udało mi się otworzyć własną działalność, która zabiera sporo czasu. Wolny czas wypełnia mi nadal malarstwo, ale to bliższe memu serce...

Dlatego jeśli ktoś nadal chce śledzić moją twórczość to zapraszam do odwiedzenia mnie na nowej stronie/ blogu: https://paulinacichon.wordpress.com/

Oraz do wsparcia i polubienia nowo powstałego fanpage: Malarstwo - Paulina Cichoń


4 komentarze:

  1. piękne kwiaty... zaraz pójdę zobaczyć, co tam na drugim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kubeczki :) coś wspaniałego. Sama próbuje sił w malowaniu porcelany i chciałam spytać w jaki sposób są one malowane? Czy tylko przy pomocy pędzelków?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)
na każdy chętnie odpiszę u Was.