poniedziałek, 8 września 2014

Kubek dla operatora

 Doczekałam się na jedno szczególne zamówienie, po pierwsze jest tym z takich nietypowych, a po drugie - od męża. Pewnego wieczoru usłyszałam od mojego operatora, że zginął mu kubek w pracy i potrzebuje szybko nowego. Koparka dla operatora, nie byle jaka, ta konkretna - CAT 313 D :)
Taki sprzęt na kubku spodobał się i dużemu i małemu chłopcu.

 A że u mnie ostatnio był "bajzel" postanowiłam zrobić nieco porządków i , w zakładce "jak kupić"  znajdują się wzory kubeczków, na których maluje. 
Strona facebook'owa też jest bardziej zorganizowana, skierowana na porcelane ręcznie malowaną, czyli Porcelinkę, a nie jak wcześniej moje portfolio, więc zapraszam tutaj - klik

 Pochwalę się jeszcze, że wzięłam udział w wystawie malarstwa w Kalwarii Zebrzydowskiej w "starym kinie", wystawa trwa do 1 października. A to jeden z ostatnich obrazów. 



I kopara na ciemnym tle







4 komentarze:

  1. Super kubek! Masz naprawdę niesamowity talent!!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym była operatorem koparki to byłabym w siódmym niebie gdybym dostała taki kubek :D jedyny i niepowtarzalny :) świetny :)
    a my jeździmy co roku do Kalwarii.. ale niestety, nie tym razem, więc nie załapię się już na tą wystawę... piękny obraz :)
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny na moim blogu! Inaczej nie wiedziałabym, że istnieje osoba, która tworzy takie cudowne i niesamowicie piękne rzeczy :D
    Jestem zachwycona i totalnie oczarowana, dlatego będę bardzo często do Ciebie zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I obraz piękny... i kopara na kubku - jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)
na każdy chętnie odpiszę u Was.